Hemmahelg

Det var nog en skön helg detta!! :) Gjort mest ingenting, annat än njutit av att vara med familjen.

På lördagen for vi till Audi-butiken nära flygfältet, för att lite kolla på Q5:an, då nu putkiremppan bara dröjer (vi har alltså funderat att satsa år 1 på bil, år 2 på rörremppan). ÅÅH vad den är fiiiin!

– Pojkarna lyssnar på bilförsäljarns ”salesspeach” –

Sedan var vi på eftermiddagen i sandlådan i parken och byggde tunnalr å vägar :) Man gör  nog det mycket roligare åt sig själv genom att planera och bygga i sanden, än att bara sitta på kanten och titta på då barnen leker.

– Vädret var härligt på kvällen. –

Idag ville Alex på promenad Lövö runt. Det var så skönt i den krispiga luften.

Å sen igen på eftermiddagen å bygga tunnlar, ”som i Amerika” ville Alex, fast vi kom på att han mena ”som Afrika” för det var det han tyckte vi gjorde igår. :)

I parken fråga Walther vad vi sku äta ti middag ”muikkor, potismos och rödkål” sa jag. Han vida en min och ”viskade”: allt sånt som jag int tycker om. Och jag skratta och sa att int tycker jag heller så mycket om det (vi hade det alltså via keittiökaveri, inte ”köpt frivilligt”) – och vi beslöt att varför nu laga/äta sånt som ingendera tycker om, det är ju helt löjligt, så vi for å köpa pizza hem istället.

– det är spännande i pizzaställets kök. –

– underhållning i väntan på pizzan –

4 thoughts on “Hemmahelg”

  1. Bilaffär! Där har vi också spenderat några helger nu… Finns så många coola bilar. men eg vill jag inte byta bort range Rovern…
    Gillar era kids pizza? inte Ellen – otroligt nog! i sinom tid…

    1. Joo, våra pojkar tycker om pizza! :) När Max var mindre kunde han sluka i sig så mycket att han hade svårt att somna sen :)

  2. Så gulliga små älsklingar! Hämta dem hit till Trastevere så får jag krama dem!
    Saknar dem massor!

Kommentera

