90-talet

De talade på radion idag om att 90-talet har på något sett blivit grått i radiojournalisternas minnen, att de int direkt har nå minnen om musiken eller den tiden. Sen spelade de upp ”Rythm is a dancer” och liknande, å jag kom å tänka på att för mig betyder 90-talet en massa!

Musiken gav ett flöde av minnen – jag gick högstadie-gymnasiet då (jag tyckte om skolan och att få hänga med kompisar dagarna i ända), jag hade mitt megahuippu år i Hangö på 90-talet, började mina studier och gick på studiefester osv. Jag lyssnade massor på musik då, dansade till Dr Alban, Leila K, Haddaway mm. och älskade livet! 90-talet var Toves årtionde :)

Sedan 2 bilder från igår som int har någå med inlägget att göra :)

Kommentera

