Nattorr.?…naah, dont think so…

Max ha ju klarat sig SUPERbra utan blöja sedan Spanien. Inte alls före det, men där hände nåt klick och så vill han och kan han gå med kalsonger och vet när han har brott och kan t.o.m gå kisi ensam!!

(inte max på bilden ;) Idag när han vakna på morgonen sa han: ”ingen blöja på mig pappa”. Vi var helt att ”joo, jag går å söka kalsonger, vänta lite… men vah, du HAR ju ingen blöja på dig?!”!! Vi hade glömt att sätta på honom blöja igårkväll och han var helt torr på morgonen!! Jag måste riktigt springa ner och kolla att hans säng inte var våt, och nej, det var den inte!! Vi fundera på att öva med honom nu nattorrhet, men naaah, kanske inte… Sängen blöt efter dagsvilan då vi testa :)

Men jag är sååååå nöjd att vi nu sluppit kakiblöjor och blöjhögar och kan liiite börja vara snäll mot naturen igen :) DUKTIGA DUKTIGA lilla Max!!

Här e en rolig bild som i sig har inget med inlägget att göra, men jag hitta den när jag surfa efter bild om potta, å den e så smårolig :)

Kommentera

