Leffa tillsammans med någon!!

Jag som brukar gå ensam på leffa, skall idag faktist med andra människor på leffa!! Whoa! :) Det skall bli riktigt kiva att gå med Walther och kompisar på film… På Batman of all movies!! Heh!

Månne jag kommer att somna, leffan börjar först 20.30 och tar slut 23.15!! Jag brukar vara i drömmarnas land den tiden redan… Huhhuh! Nåh, kanske nån skuffar mig vaken om jag snarkar…

EDIT: Hade en urkul kväll. Somnade inte på leffan, men blev lite sur/butter – filmen var så full med otroligt negativa/mörka/bittra och sura människor… Såg såå underliga drömmar sen inatt… Huhhuh!

(Tyvärr är inte Heath Ledger med i dagens Batman… Han var nog min film-honey…)

2 thoughts on “Leffa tillsammans med någon!!”

  1. Jag har inte sett den förra, men denna var faktist så mörk, bitter, sur och inåtvänd att jag blev bara stressad. Jag tycker om actionfilmer, så det var int fråga om det… Nu var det liksom sådär ”cåmåån, sluuuta!”.
    Å så var det lite för verkligt, ”pahisen” var för mänsklig, så han verka som en ”real-life” terrorist, att poliserna blev fast under marken i en stad som såg ut som NY fick mig att se flashbacks av WTC och det var obehagligt osv…
    Så jo, den var superfint lagad och bra skådisar och så, men…

Kommentera

