Blablabla

Skönt med ipad då man måst ”vakta” pojkarn i badet… Hade köpt nå badbollar som färgar vattnet, däffö e d gult…
I bakgrunden spelar Saurusrock – vi köpte mankka å pojkarna ti nedre våningen… :) kanske kivogare att leka i egna rummen då man har musik…
Samtidigt va vi på Stocka på middag! Blev överraskade att restaurangen va full å man behövde bordsreservation, men de ha börjat med söndagsbrunch så däffö… Men de hade ett ledigt bord å riktigt god brunch! Som tur hade de hamburgare åt pojkarba, sku int ha orkat me samma Alex-meltdown som förra sö då han int fick hamburgare som han blivit lovad…

Äh, pojkarna e snuviga, hoppas de int blir sjuka för spanienresan på lördagen..

2 thoughts on “Blablabla”

  1. Lika spretigt svar som inlägg ;)

    Härligt med badkar! Tänk att vi hade kunnat få det när vi fick välja inredning men vi valde dusch… Måste ha haft hjärn släpp, jag älskar ju att bada! Och vad bra det hade varit med ungarna…
    Märklig färg på vattnet, bra att du förklarade hehe!
    Brunsch o god mat… Nämn inte det – jag är ju på diet, tråkigt liv som fan. Men har gått bra ner redan, men kommer INTE att visa mej i bikini i spanien – man vill ju inte skrämma live av folk!
    Ja Ellen har också två munsår nu o man är ju sgs livrädd att hon blir sjuk till resan. Förra gången hon var sjuk var FÖRRA OKTOBER (otroligt jag vet) o det var också då vi var på resa…

    1. Vaddå spretigt inlägg?? :)
      Jo, jag märkte nog hur hemskt det blev, men pojkarna avbröt mig heeeela tiden och jag hade så mycket att prata blabla om här :)

      Badkar är nog huippu med barnen!!! De älskar det! Lite mindre badkar kommer vi nog att skaffa i och med planerade putkiremppan, men badkar behåller vi nog! Ha alltid älskat att ligga i badkaret, fast jag nu int iddats så mycket på de senaste åren…

Kommentera

