Att skrämma vettet ur sitt barn….

Söta höpsöga min lilla Max – jag förde honom och sova och efter en stund hördes det kauhee koli koli från hans rum, så jag gick dit för att säga att han nu int sku leka, utan sova.

När jag öppna dörren börja han hysteriskt å gråååta och hicka och skrek/gräääät: ”jag stääääädar mamma, jag stääädar” grååååt grååååt hick hick – han höll på att städa tågbanan bort i mörkret sötnosen!!

Han kände väl sig lite skyldig av att vara uppe, hade gjort det i hemlighet i mörkret och blev liiiiivrädd när jag ettutre öppnar dörren – så han blev rädd för mig som padamm öppnar dörren och sen just när han gjort det i hemlis..

Lilla gulle, han grät och skaka och kunde int sluta :( han brukar aldrig gråta så på allvar att han börjar gråthicka efteråt men nu gjorde han det!

Voi söpönassu – jag sku ha velat klämma om honom hela kvällen, men jag va ju tvungen att låta honom sova.

Men huj, den lossar int från min näthinna dendär bilden på lilla Max som står där i mörkret och GENAST hysteriskt när jag kommer in börjar gråta ”jag stääädar mamma”… :(

1 thought on “Att skrämma vettet ur sitt barn….”

Kommentera

