Tadaa

Resultatet, nöjd!!

12 thoughts on “Tadaa”

  1. Jätte snyggt! Passar dig bra. Bra att du våga, jag har haft samma frisyr sedan 90-talet tror jag. Det e lite boring!

    1. maja, vi talade om det där med min frissa för en tid sedan (som jag har haft sedan typ 1995). lite nolot sa jag att: ”taitaa olla 90luvulta saakka aina vaan samat toiveet kun tuun tänne, heh”. hon tittade på mej lite fundersamt och sa att det inte alls är sant – sen kom jag på att jag ju hade t.o.m. LÅNGT hår härimellan! :) så är du säker på detdär majapapaja? maybe not!

      men modigt gjort iallafall av tove, man blir ju superinspirerad själv av ngt nytt…

      1. Ja nå, jag var ju nog helt blond en gång. Då grät jag lite efter att jag kommit ut från frissan! Och så var det pannlugg ett tag. Kanske små variationer i alla fall! Small steps for mankind men enorma steg för Maja liksom ;)

    2. Tackis Maja! Jag har alltid varit avundsjuk på ditt härliga hår, så no worries att du borde våga dig på nåt såhär radikalt :)

  2. Supersnyggt! Jag har också funderat på samma men inte vågat… Har frissatid om två veckor, kanske jag också borde chansa…

    Kramar från Schweiz!

    Ps. Brukar alltid nu och då kolla in din blogg. Kul att höra vad du sysslar med!

    1. Tack :) Oj, du sku ju passa också jo i kort hår. Hår växer ju – det var mitt motto också för denna gång – frissan också undrade hur jag var så lugn :)

      Kiva att du läser min blogg :) Kram till Scweiz! :)

  3. Uuuu, snyyyggt tjejen! Passar dej bra, mycket bättre än tidigare! Inte för att det var ngt fel på det heller.

    1. Tack, jo men snyft, blir int allllls lika snyggt med egna händer som stylar det… :( Kiva att ses imorgon!! :)

Kommentera

