Barnklädsaffär – liten puff!

Åh – måste nog ta å rekommendera en underbar barnklädselaffär/nätbutik: http://www.boden.co.uk/en-GB/Mini-Boden-Clothing.html#nav

De har helt sjukt bra kvalitets kläder och så roliga, annorlunda. Har nyss beställt en liten sats höstblusar (å en pipo) åt pojkarna, fick dem idag – å förundrades än en gång över kvalitén. SÅ bra och så mjukt och ”tjockt” (inte tjockt=svettigt, utan tjockt=tåligt) material på kläderna.

Go there and shop away!!

Här är lite av dem jag köpte. Alex själv beställde pipon :)

 

3 thoughts on “Barnklädsaffär – liten puff!”

  1. Åh, coolt! Men du, kan vi inte göra så att du säljer kläderna åt mej när de böivit för små åt era killar så köper jag dem åt min lill kille?
    Shopping på nätet är farligt, allt är så härligt tillgängligt, just one click away… Än en gång, hur och vad gjorde man egentligen förr ;)

    1. Vet du – jag har sålt och gett en massa kläder till Emmaus, vi har så lite skåputrymme så måste ganska fort alltid slippa ifrån allt.
      Men jag lovar att nästa gång ta foton på de snyggaste/kivogaste och fråga dig först om du vill ha dem… :) Igår just satt jag storleks 92 bort (mest långärmade) från Max skåp. Jag kan kolla igenom dem och fråga dig (vill du ha HM-kläder, såna som e i snyggt skick, eller bara speciella?)!

      Ja, vi gick väl som barn alla i ganska likadana kläder, förutom sådana som parenteserna/släktingarna köpt utomlandsifrån… I love Gran Canaria -tshirts… hahhaa

  2. Ja alltså jag har inga problem att klä mina ungar i H&M. Men om det sen blir jobbigt att skicka iväg hit är ju en annan fråga. Så ofta kommer vi ju inte till Finland. Men ni kan ju komma hit och samtidigt hämta en klädleverans!
    För övrigt har vi samma problem, måst bli av med överlopps kläder så snabbt som möjligt pga plats brist.

Kommentera

