Kortare hår?!

Vet ni – jag har funderat på att klippa kortare hår?! 17.8 skall jag till Paula, och tänkte då klippa kort… Iiik! E jag månne galen? Senast jag hade kort hår så kände jag mig såååååå ofeminin att det var helt hemskt… Men hår växer ju…? Så om jag int tycker om det…

Jag tänkte nå sånhänt som e kort men lite längre ändå…

Jag hade ju då senast jag hade kort hår, så lite en frisyr baserat på Gwyneth Paltrows i Sliding Doors… å själva frisyren tyckte jag nog hemskt om (fast jag inte kände mig flickig…)…

Hmmmm…. vågar jag…?? It´s just hair – get over it Tove!!! Men men men….

3 thoughts on “Kortare hår?!”

  1. NÄR har du haft kort hår? Bild bevis!!!
    Alltså jag tycker kort hår är super super snyggt på såna som passar i det. Själv passar jag ju INTE ALLS i kort hår. Jag funderar faktiskt nästan på att laga extensions…

    1. Jag hade väl någå 98-00 ungefär ”kort hår”, dvs. såndänt som Gwyneth där på bilden. När jag försökte igår faktist hitta bilder på mig med det (jag hitta inga där det sku ha synats bra, jag var mest den som tog foton på den tiden, så var inte själv med på många bilder), så tyckte jag faktist om hur jag såg ut i det… Bara jag nu sku kunna förklara åt min frissa VAD jag vill ha :)

      Men du passar SÅ BRA med ditt fina hår, så du behöver verkligen int tycka det är synd att du int kan ha kort hår. Å extensions – wow!!

Kommentera

