Bibban

En sak (till) som e super i att ha barn är att ha hittat bibban igen! Jag blir helt som då jag var liten – massor av härliga böcker jag inte kan välja mellan så det blir varje gång en hel hög att bära hem. Å obs, int en enda vuxenbok – det är ungarnas böcker jag väljer :) pojkarna nöjer sig ännu med att leka här… Eller Alex väljer nog böcker också redan!

Å kiva att Alex e så stor redan att man kan gå till ”lättlästa” hyllan. Åh, den hyllan besökte jag ooofta som liten!!

1 thought on “Bibban”

  1. Men guu va mycket du skrivit på din blogg sen jag senast var inne! Jag som hade ngn Subscription på den så jag automatiskt fick dina uppdateringar, vart fan har det tagit vägen…?
    Men anyway, kul att ses idag!

Kommentera

