Uteuteinneute

Idag ute igen nästan hela dagen. Det är nog skönt här på laaandet – att kunna springa ut å in å låta pojkarna göra detsamma.

Lite svårare för mig att bara njuta då Walther inte är med – Alex i hafvet och Max nånstans på land så jag måst stå där nånstans mittemellan med ögon i ryggen…

Nu jätteblåsigt, men varm vind.

Pojkarna leker tigrar heila tiden å hui så man måst leka rädd…

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 thoughts on “Uteuteinneute”

  1. HUR lyckas man hålla koll på två på det där sättet? Eller hade du hjälp av Mommo?

  2. Ännu när barnen e såhär små, så vill jag ha hjälp av någon på stugan. Vill inte gå till utedasset och lämna pojkarna ensamma, eller ta dem med bara för att jag själv måste gå dit :)

    Men sen finns det ju faktist stunderna då alla andra har nåt att göra där och jag sköter om/leker med/vaktar barnen ensam. Då är det bara att välja vilkendera barnet man måste prioritera med blicken (i detta fall var det Alex som var i hafvet – Max satt på stranden och lekte/gick omkring) och den andra bara kollar man på emellanåt och kommenterar dess babblanden :)

Kommentera

