Grumpy, hur jag än försöker… fö’låt Walther!

Detta är min väldigt ”public apology” åt walther… Hehe, alla som nu läser min blogg….

Sorrry att jag är så grumpy alltid då du får ledigt från familjen!! Jag vet att jag nog kan också få ledigt bara vi ordnar det på nåt sätt och att detta är mitt val att fara till Pellinge nu, men då du har känns det som om ”nääär får jag lika ofta ledigt”…”jag far mycket oftare någonstans med pojkarna så du får lite ledigt”….”du hade ledig kväll redan på torsdagen och lediga dagar i sträck redan i juni” osv osv…

Jag vill och ÄR glad för att du får ha det skönt, men jag kan bara inte glädjas den dagen jag packar barnen i bilen och far och har allt ansvar över deras nattningar/gräl/gnäll osv i några dagar. Det känns övermäktigt, fast det inte är det.

Så som Alex och Max säger – på RIKTIGT, så är jag glad för dig och vi klarar oss nog – jag är bara så sablar avundsjuk på lediga tiden att jag vet inte hur jag skall vända mig!

Love you! Kiss, mrs Grumpy

 

2 thoughts on “Grumpy, hur jag än försöker… fö’låt Walther!”

  1. Oh my!!! Det där låter ju HELT som mej!
    Kanske jag kan copy pejsta dett inlägg när det väl är dags att vara grumpy igen. Som är snart. H skall till pärnu o köra på bana, som tur kommer snälla Mommo o hjälpa

    1. Muhahaaa, jag fråga walther om han läst min blogg på senaste tiden och just då detta inlägg, så sa han nä :) hahaa, men jag fick det iallafall ”off my chest” :)

      Det är nog så viktigt både fysiskt och psykiskt att få hjälp under såndäna stunder man är ensam med barnen, ens en stund. Men det hjälper inte till känslan: ”men JAG vill få HELT LEDIG tid också!!” ;)

Kommentera

