Ursäkta

Dagarna bara går, jag tyckte vi jussst var i Kokkola och jag skrev ett inlägg, men hallå, det var 8.7 och nu e det redan 16.7! Hur går dagarna så fort?

Hoppas allas sommar går bra! Jag vet att ”alla” klagar på denna sommars väder, men jag tycker det är ok. Man kan ju ändå vara ute i shorts och liknande, det ha nu int regnat sååå myky osv. I’m happy iallafall.

Walthers sista semestervecka denna. Vi skall bara vara hemma – far väl till nå ”kotieläintila” imorgon och bibban, på onsdagen kommer kära Lillis med barn på besök, sen ska W å golfa, men sen inga pläns. Alex sa att ”mmm… Kanske cafe”, då jag fråga va han ännu sku villa gö på sommarlovet, så d gör vi väl :).
Peltsu igen sö-on å så stockholm några dar senare. Härliga lugna dagar alltså.

Have a ball, alla!

1 thought on “Ursäkta”

  1. KÄra lillis, hihi, tack för att vi fick komma!
    O Tove, typiskt dej att vara så positiv över det crappyga vädret ;)

Kommentera

