Jag blir så ARG i trafiken!!

Alltså – jag kör ju int själv heller nå perfekt. Oftast 9 km överhastighet (jag har övertalat mig själv att med det får jag inte sååå mycket böter eller är en fara i trafiken med det)…

MEN!! Herregyyyd så jag blir ARG på såna som måst köra helt sikke-fort!! Om man kör i omkörningsfilen, så kommer de i rumppan på en, då man släpper dem å fara så jiiisus så de kör HÅRT!! Sku såååå villa att de sku bli fast för GRYMMA böter!!

Å SEN: BLINKEN people BLINKEN!! Den finns till där för att användas! Hur svårt och jobbigt kan det nu va att använda den!!??

Nå huhhuh, nu fick jag detta ur mig, nu skall jag börja jobba – VD:n och Ulrika från Malmö kommer på besök hit idag!

Kommentera

