Super lekpark

Detta bildspel kräver JavaScript.

Vi va på förmiddagen i lekparken i Kampen, där PÅ infarten till Stockas etc parkeringshus! Å vitsi så huippuställe, nästan en HopLop ute! En stor fotisplan (med mjuk matta som underlag), en inhängnad full av klassiska lekparksaker och en inhängnad med lite modernare – å allt med samma mjuka underlag! Wow!

Jag kommer ihåg när det remppades och jag var lite sådär att äh, klassisk härlig park försvinner för något modernt som man int kan leka med, men tvärtom, det blev en undebar rolig oas mitt i stan!

3 thoughts on “Super lekpark”

  1. Alltså VAR då? tycker det aldrig finns ngt att göra de få ggr vi är i finland o hesa, spec om man jmfr med utbudet i sthlm, så alla tips o vinkar tas med glädje emot.

  2. Hu ska jag förklara? Ja nu vet jag – där du bodde förr, vid judisk ”kyrkan”, så där bakom hela kvarteret finns nepalesiska restaurangen mount everest, så där mittemot den, framför den… Vet du?

    1. Yes,nu är jag med. Tänkte på ngt sätt att du menade inne i centrum nära stockan..

Kommentera

